ردیاب و جی پی اس, مقالات

ردیاب دوچرخه و کاربردهای آن

GPS TRACKER

سالانه تعداد زیادی دوچرخه دزدیده می شود که تعداد کمی از آن ها پیدا می شوند. در حالیکه اگر یک ردیاب دوچرخه بر روی آن نصب شود به راحتی و به سرعت می توان آن را پیدا کرد.

انواع ردیاب جی پی اس بدون نیاز به صرف هزینه سنگین ،خدمات مناسبی ارائه می دهند. یک دستگاه ردیاب GPS با اتصال به شبکه ماهواره ای در هر کجای دنیا قادر به مکان یابی دقیق خواهد بود . وجود ردیاب GPS در بازار این امکان را به شما میدهد که مطابق با نیاز خود خریداری کنید.

تنها نکته ای که هنگام خرید ردیاب باید در نظر بگیرید کیفیت آن است. در مورد آنتن دهی و باطری انواع ردیاب GPS تحقیق کرده و سپس برای خرید ردیاب دوچرخه تصمیم گیری کنید.

ضرورت محافظت از دوچرخه

دزدیده شدن دوچرخه نه تنها ضرر مالی فرورانی بهمراه دارد بلکه بر سبک زندگی فرد نیز تاثیر گذار است. زیرا فرد ، وسیله نقلیه شخصی خود را از دست می دهد و در نتیجه ناچار به تغییر سبک زندگی خود می گردد.

افرادی که اقدام به دزدی دوچرخه می کنند ترفندهای فراوانی برای این کار دارند. هر قدر هم که شما برای محافظت از دوچرخه از قفل مطمئن استفاده کنید آن ها روشی برای باز کردن یا شکستن قفل پیدا می کنند.

یکی از محبوب ترین قفل های دوچرخه قفل های کابلی هستند زیرا استفاده از آن ها بسیار آسان است ولی این قفل نمی توانید محافظ مطمئن برای دوچرخه شما باشد. بهترین نوع قفل دوچرخه استفاده از زنجیر و قفل U شکل است.

حسن این نوع قفل این است که حداقل درد دوچرخه را کمی به دردسر می اندازد و شکستن آن کار راحتی نیست.

بنابراین اگر می خواهید از گزند دزدان دوچرخه در امان باشید باید از هیچ تلاشی برای محافظت دریغ نکنید.

بهترین ردیاب دوچرخه

انواع ردیاب شخصی یا ردیاب خودرو قابلیت استفاده برای دوچرخه نیز دارند .نکته مهم این است که در هنگام خرید ردیاب برای دوچرخه خود باید به ابعاد آن دقت کنید.

زیرا بهتراست ردیاب دوچرخه باشد، زیرا دزدها با انواع ردیاب آشنا هستند و بلافاصله پس از دزدیدن دوچرخه ردیاب را از آن جدا می کنند.

برای خرید ردیاب و نصب آن به افراد با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید ، آن ها پیشنهادات بسیار خوبی برای شما خواهند داشت.

به عنوان مثال یک ردیاب شخصی کوچک را می توان داخل چراغ دوچرخه نصب نمود. چراغ دوچرخه وسیله ای است هم احتمال جداسازی آن توسط دزد کم است و هم مخفیگاه مناسبی برای ردیاب دوچرخه است.

به عنوان مثال یک ردیاب شخص کوچک را می توان داخل چراغ دوچرخه نصب نمود .چراغ دوچرخه وسیله ای است که هم احتمال جداسازی آن توسط دزدکم است و هم مخفیگاه مناسبی برای ردیاب دوچرخه است.

GPS TRACKER

نحوه استفاده از ردیاب دوچرخه

استفاده از انواع ردیاب بسیار ساده است. شما می توانید تنها زمانی که در کنار دوچرخه نیستید ردیاب را روشن کنید تا در صورت بروز حادثه از آن مطلع شوید. در واقع این ردیاب ها معمولا” سنسور لرزش دارند که با کوچک ترین حرکت دوچرخه فعال می شود. در نتیجه در همان ابتدایی که فردی قصد جابه جایی دوچرخه شما را داشته باشد سیستم ردیاب فعال شده و پیام هشدار برای شما ارسال خواهد شد.

در نتیجه با نصب ردیاب دوچرخه حتی میتوانید از دزدی دوچرخه خود جلوگیری کنید. علاوه برآن با اطلاع از مکان دقیق دوچرخه شما بدون نیاز به پلیس هم می توانید دوچرخه خود را را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *